لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری:از تیم خواسته بودم که گل نخوریم

الگری:از تیم خواسته بودم که گل نخوریم

نخستین گام در لیگ قهرمانان اروپا در حالی که سه هفته بسیار ضعیف را در رقابت های سری آ پشت سر گذاشته بودیم، به خوبی برداشته شد و یوونتوس توانست برابر مالمو به برتری سه بر صفر دست یابد و برای هواداران و مجموعه بیانکونری امیدی برای آغاز بازگشت در مسیر پیروزی باشد.

 

مکس الگری در سخنان بعد از بازی گفت:

 

همیشه انتظاراتی وجود دارد، قبل از اولین بازی در لیگ قهرمانان و به ویژه بعد از سه بازی گذشته و نتایج ضعیف آن. امشب پسرها خوب بازی کردند و در سطح فنی نیز عملکرد قابل قبولی داشتند. هنوز باید در چند بخش پیشرفت کنیم و عملکردمان را بهتر کنیم. می دانیم به خوبی نیاز به بهبود عملکردمان داریم. نتایج روند ما را قضاوت خواهد کرد، ما باید در گرفتن و حفظ نتایج و عملکرد تعادل خوبی داشته باشیم.

 

شزنی و گل نخوردن یووه

 

این یک علامت است، از او و تیم خواستم که در نیمه نخست گل نخورند زیرا این طور می توانستیم بر استرس و نگرانی های مان غلبه کنیم. شزنی خوب بازی کرد.

 

میلان

 

میلان خوب بازی می کند و از نظر تکنیکی تیم قوی و منظمی ست و انگیزه بسیار بالایی دارد. این بازی باید برای ما انگیزه بخش باشد و ما را به تحرک وا دارد. همان طور که گفتم جنبه های ذهنی نود درصد ماجرا هستند و ما باید در این بخش کار کنیم. در همه امور این طوراست و در فوتبال هم همچنان بیشتر. زمانی که امتیازاتی را از دست می دهی همانند انچه که ما انجام دادیم به جنبه های منفی ذهنی شرایط را سخت می کنند و همه چیز به طور منفی دیده میشوند. ما هدفی را برای خودمان تعیین کردیم و باید ببنیم در ان لحظه کجا قرار داریم. به کارمان با جدیت ادامه می دهیم.

 

فصل 2015‐16

 

برابر ساسولو با اولین فرصت گلزنی انها شکست خوردیم در حالی که هشت فرصت گلزنی داشتیم. همیشه باید شرایط و عملکرد را بررسی کرد و تشخیص موقعیت بسیار مهم و ضروری ست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: